Хөгжим гэдэг сэтгэлийн хэлээр хүн төрөлхтөн хоорондоо ярьдаг. Хөгжмийг хүн зохиодоггүй. Байгаль өөрөө хөгжим юм. Хүн өөрөө хөгжим юм. Нийгэм гэхэд бас л нэг хөгжим байдаг. Жишээ нь манай одоогийн ардчилсан нийгэм гэхэд бас л нэг хөгжим гарч ирж байгаа гэсэн үг юм. Хөгжим хөгтэй байдаг болохоор байгаль бас хөгтэй байж таарна. Хүн бас хөгтэй. Их сонин хөглөгдсөн хүмүүс байдаг..

Thursday, May 22, 2014

Selena Gomez-Бүх охидод


“Чи чадахгүй ээ” гэдэг үгээр
Чи өөртөө итгэх итгэлийг минь унагахыг оролдсон
Гэхдээ чи өөрөө шороон дундах эрдэнэс атлаа
Гэнэтхэн намайг шүүдэг хэн гээч вэ?
Өөрийнхөө олон зүйлийг өөрчлөхийг хүсдэг нь чи л байх
Харин би өөрийнхөөрөө л баймаар байна
Өөр хэн нэгэн болохыг хүсэхгүй байна
Би гоо үзэсгэлэнгийн хатан хаан биш
Би зөвхөн өөртөө л үзэсгэлэнтэй
Бүрэн бүтэн гайхалтай амьдралаар амьдрах
Бүх эрх чамд бий
Хэн чамайг, хэн чамайг төгс биш гэж хэлж байна
Хэн чамайг чадахгүй гэж басна вэ?
Хэн чамайг ганцаархнаа зовж байна гэж худлаа хэлнэ вэ
Надад итгэ
Энэ чинь л гоо үзэсгэлэнгийн үнэ цэнэ
Хэн чамайг хөөрхөн биш гэж хэлж байна
Хэн чамайг дур булаам биш гэж байна
Хэн тэгж байна
Чиний ярьсан хөгжилтэй юм болгонд хэн ч инээдэггүй нь хачин шүү
Чин сэтгэлээсээ юм ярьсан ч хэнэггүй царайлан няцаадаг нь сонин шүү
Чи яг л харанхуйд дарагдсаар байгаад
Гэрэл үзээгүй жинхэнэ урлагийн бүтээл адил
Дорд үздэг өөдгүй хүмүүс л чамайг
Доошоо чангаасаар байгаад одонд хүргэхгүй байгаа юм
Би гоо үзэсгэлэнгийн хатан хаан биш
Би зөвхөн өөртөө л үзэсгэлэнтэй
Бүрэн бүтэн гайхалтай амьдралаар амьдрах
Бүх эрх чамд бий
Хэн чамайг, хэн чамайг төгс биш гэж хэлж байна
Хэн чамайг чадахгүй гэж басна вэ?
Хэн чамайг ганцаархнаа зовж байна гэж худлаа хэлнэ вэ
Надад итгэ
Энэ чинь л гоо үзэсгэлэнгийн үнэ цэнэ
Хэн чамайг хөөрхөн биш гэж хэлж байна
Хэн чамайг дур булаам биш гэж байна
Хэн тэгж байна
Хэн чамайг алдартай болж чадахгүй гэж байна
Хэн чамайг ерөнхийлөгч болох чадваргүй гэж байна
Хэн чамайг кинонд тоголж чадахгүй гэж хэлэв
Намайг сонсооч
Хэн чамайг шалгалтандаа тэнцэхгүй гэж байна
Хэн чамайг шилдэг нь болж чадахгүй гэж байна
Хэн юм тэр чинь надад хэлээч, хэн тэгж худлаа хэлж байна


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates